ETHERUM - ETHTRY TEKNİK ANALİZİ

27 Aralık 2017

   Dalga teorisi üzerine çalışmalara devam ediyorum, öncelikle izlediğim vidyolardan ve okuduğum makalelerden not çıkartarak pratik uygulamalara başlamıştım. 30'a yakın grafikte memnun edici düzeyde başarı sağladığımı gözlemledim, site adresinden yola çıkarak paylaşımlarda görebilirsiniz.       Bu işin ustalarından birebir zamanım olmadığı için elimden geldiğince diğer üyelerin yaptıklarına kafa yoruyorum.
   Bana göre kripto paralar da normal piyasa kurları gibi evrilmeye başladı. Daha çok taze olmasına karşılık düzeltmeler ve itkiler gelecek gibi gözüküyor.
   Ethereum ve Bitcoin iki ana unsur. Bitcoin için yatırımda biraz geç kalındığının kanısındayım, belli bir doyuma ulaşmaya başlayınca treni kaçırdık fikri doğuyor. Diğer birimlere baktığımızda en az onun kadar meşhur ama henüz büyümemiş, yükselmeyi bekleyen parametreler mevcut. Ethereum bu yüzden ilgimi çekiyor. Düşük fiyatlardan yatırım yapıp yükselmesini beklemek ve bununla tatmin olmayı kim istemez ki.
   Tradingview da henüz grafik paylaşımı yapamadığımız parametre ile ilgili investing de çalıştığım grafiği sizlerle paylaşmak istedim. Konu ile alakalı yorumlarınızı yazmayı ihmal etmeyin.

ETHTRY 27.12.17

Yorumlar

Popüler Yayınlar